Ошибка
  • XML Parsing Error at 1:88. Error 9: Invalid character

Процедура реєстрації РРО в органах фіскальної служби. Графа 2 податкової накладної: вимоги до заповнення. Оновлено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску.Коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту.

06.06.2016 13:35 Карина
Печать PDF

Чи проводиться позапланова документальна перевірка для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування?

 

Згідно із п. 200.10 ст. 200 ПКУ протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до ст. 200 ПКУ та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування у разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених п. 200.11 ст. 200 ПКУ, – за результатами перевірки, зазначеної у п. 200.11 ст. 200 ПКУ, що проводяться відповідно до ПКУ.

Відповідно до п. 200.11 ст. 200 ПКУ контролюючий орган має право провести документальну перевірку платника податку в разі, якщо розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено за рахунок від’ємного значення, сформованого за операціями:

за періоди до 1 липня 2015 року, що не підтверджені документальними перевірками;

з придбання товарів/послуг у платників податку, що використовували спеціальний режим оподаткування, визначений відповідно до ст. 209 ПКУ, за період до 1 січня 2016 року.

Пунктом 37 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ встановлено, що контролюючі органи не здійснюють документальні позапланові виїзні перевірки щодо достовірності сум бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, заявлених платниками у звітних періодах, що настають після 1 липня 2015 року, крім випадків, визначених п. 200.11 ст. 200 ПКУ.

Водночас, за наявності достатніх підстав, для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування, яке виникло за рахунок від’ємного значення сформованого за операціями здійсненими до 1 липня 2015 року, що не підтверджено перевірками, контролюючий орган має право провести документальну перевірку платника податку.


 

 

 

Як в податковому обліку з ПДВ відобразити недостачу товарів, основних засобів, у разі якщо сума компенсації відшкодовується винною особою або її не встановлено?


Якщо при інвентаризації платником податку встановлений факт недостачі товарів, основних засобів, то у зв’язку з тим, що такі товари, основні засоби використані не у господарській діяльності, платник податку повинен нарахувати податкові зобов’язання, незалежно від того чи встановлено винних осіб та чи стягуються з таких осіб втрати.

При цьому, відшкодування заподіяних втрат винними особами, не призводить до додаткового виникнення податкових зобов’язань з ПДВ.


Увага, для платників податків - «гаряча лінія» !


01.06.2016 року з 15:00 до 16:00 години буде проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з  в.о. начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області Шведчиковою О.В. на тему: «Адміністрування єдиного внеску на загальнообов*язкове державне соціальне страхування».


У Центрі обслуговування платників Київського району м. Одеси

відбувся флешмоб щодо легалізації заробітної плати


Нещодавно Державна податкова інспекція у Київському районі м. Одеси спільно з ГУ Пенсійного фонду Київського району м. Одеси та студентами Одеського торгівельно - економічного інституту провели флешмоб з метою посилення роботи щодо легалізації заробітної плати

Захід відбувся у Центрі обслуговування платників Київської державної податкової інспекції м. Одеси. Під час флешмобу студенти демонстрували відвідувачам податкової інспекції плакати із застереженнями щодо загроз, які несе за собою заробітна платня у конверті, та закликали до офіційного працевлаштування.

Задум проведення даного флешмобу полягає в приверненні уваги до важливої теми, яка є одним з пріоритетних напрямків всієї державної політики європейської України, якою ми прагнемо стати. Даний захід став чудовим нагадуванням громадянам про їхні трудові права і наслідки їх порушення.

Тіньові зарплати не лише негативно впливають на наповнення бюджету держави, але й позбавляють багатьох соціальних гарантій самих працівників.

Фіскальна служба ретельно проводить роботу у цьому напрямку: виявляє найманих працівників, які працюють без укладання трудових угод з роботодавцями, громадян, які впроваджують підприємницьку діяльність без державної реєстрації, та залучає їх до оформлення, і відповідно, до сплати податку з доходів з фізичних осіб та єдиного внеску.

Саме тому Державна податкова інспекція у Київському районі м. Одеси активно підтримала флешмоб, який було зініційовано пенсійним фондом та створила умови для його проведення.


ДПІ у Київському районі м. Одеси привітала з наступаючим

Міжнародним днем захисту дітей та закінченням учбового року!


З танцями і піснями відзначили свято останнього дзвоника у Одеській спеціалізованій загальноосвітній школі – інтернат №7 I-II ступенів. Особливо пам’ятне це свято для випускників школи.

Під час урочистої лінійки керівництво школи відзначило грамотами кращих учнів школи, які здобули призові місця у міських шкільних олімпіадах та спортивних змаганнях.

Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей - прекрасне свято радості та одвічної надії.

Дорогі діти! ДПІ у Київському районі м. Одеси вітає всіх вас з наступаючим Міжнародним днем захисту дітей!

Саме в вас ми, дорослі бачимо здійснення своїх мрій і сподівань. Прагнемо, щоб ви росли здоровими і радісними, прославляли свої родини, свій рідний край.

Діти - наш найдорожчий скарб, наша радість і наше майбутнє. Саме тому святий обов’язок родини, школи, органів влади та громадськості подбати про всебічний розвиток інтересів та здібностей української юні, забезпечити їй належний рівень виховання і дотримання прав дитинства. Але не всім дітям поталанило мати щасливе і безтурботне дитинство. Зігріймо теплом свого серця, увагою і ласкою тих юних співгромадян, життя яких не схоже на добру казку, допоможімо їм відчути радість спілкування.

Особливу увагу у цей святковий день ДПІ у Київському районі м. Одеси приділяє дітям, які позбавлені батьківської турботи.

Державна податкова інспекція привітала вихованців школи – інтернату №7, побажала здоров`я, щастя, здійснення всіх мрій і задумок.

Директор школи - інтернату №7  Грауер Ольга Федорівна  від імені дітей подякувала за увагу,  допомогу та участь в їх вихованні.


ДПІ у Київському районі м. Одеси

ГУ ДФС в Одеській області: не дозволяйте шахраям ошукати вас


Шановні платники податків!

ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області попереджає про активізацію шахраїв, які діють під виглядом працівників фіскальної служби та застерігає від можливих шахрайських дій з боку невідомих осіб.

Так, невідомі особи, під видом керівного складу Головного управління ДФС в Одеській області та територіальних підрозділів ДФС звертаються до юридичних осіб – суб’єктів господарювання та фізичних осіб-підприємців з проханням чи вимогами щодо перерахування на розрахункові рахунки готівкових коштів на різноманітні потреби (фінансова допомога, уникнення від контрольно-перевірочних заходів тощо).

Офіційно повідомляємо, що посадовими особами фіскальної служби Одещини жодних дзвінків платникам податків щодо перерахування грошових коштів не здійснюється.

Для запобігання діяльності шахраїв просимо у випадку отримання таких дзвінків, або інших протиправних дій, терміново звертатися до Антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс» за телефоном (044) 284-00-07, або ж до управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС в Одеській області за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 59, телефон (0482) 34-49-78.

 


Процедура реєстрації РРО в органах фіскальної служби

 

Реєстрації підлягають реєстратори розрахункових операцій (РРО), модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.

Для реєстрації РРО суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи — підприємці) подають до органу фіскальної служби за місцем реєстрації такі документи:

· заяву про реєстрацію РРО;

· копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

· копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

· копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заяву про реєстрацію РРО можна подати як в паперовому, та і в електронному вигляді.

Органом ДФС приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб'єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п'яти робочих днів.

Протягом цих днів суб'єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам'яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в Центрі сервісного обслуговування(далі – ЦСО).

Для завершення процедури реєстрації РРО суб'єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО виданий ЦСО.

Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417.


Графа 2 податкової накладної: вимоги до заповнення


Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках обов’язкові реквізити, зокрема:

- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

- код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Пунктом 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі - Порядок №1307), визначено, що до розділу Б податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, зокрема:

- до графи 2 - номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця);

- до графи 3 - код товару згідно з УКТ ЗЕД.

При цьому графа 3 заповнюється при постачанні підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, на всіх етапах постачання таких товарів.

Статтею 215 ПКУ конкретизовано перелік підакцизних товарів та їх коди згідно з УКТ ЗЕД, а тому при здійсненні операції з постачання підакцизних товарів зазначені коди повинні відображатись у податковій накладній.

Класифікація ввезених товарів на митну територію України, здійснюється згідно з вимогами ст. 69 Митного кодексу України.

Отже, на всіх етапах постачання товарів/послуг до кінцевого споживача, у тому числі імпортованих чи підакцизних товарів, у графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» податкової накладної продавець повинен зазначати дані, які відповідають документам, що підтверджують їх придбання таким продавцем.


Оновлено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску


Міністерство фінансів України наказом від 20.04.2015 р. №449 затвердило в новій редакції Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Інструкція). Окрім цього, в Інструкції визначена процедура нарахування і сплати фінансових санкцій та стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів контролюючими органами.

Загалом Інструкцію приведено до норм Закону України від 8 липня 2010 року 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відтак із документу виключено норми щодо утримання єдиного внеску та встановлено єдину ставку нарахування в розмірі 22% незалежно від класу професійного ризику. Також уточнено правило нарахування єдиного внеску із заробітної плати меншої за мінімальну. Так, якщо база нарахування єдиного внеску становить менше розміру мінімальної зарплати, то ставку  єдиного внеску розраховують із мінімальної зарплати. Правило діє за умови перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.

Водночас зазначена вимога не застосовується до заробітної плати:

- не за основним місцем роботи (базою нарахування в такому випадку є отриманий дохід, незалежно від розміру);

- яка нараховується підприємствами, установами, організаціями працівникам-інвалідам, до яких єдиний внесок застосовується в розмірі 8,41%,5,3% та 5,5%;

- працівників, яким надано відпустки без збереження заробітної плати на період проведення АТО.

Також прописано, що максимальна величина бази нарахування єдиного внеску дорівнює двадцяти п’яти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Інструкцію опубліковано в Офіційному віснику України від 17 травня 2016 року №36.


Механізм реалізації майна, що перебуває у податковій заставі


Для погашення податкового боргу та у випадку, коли стягнута сума коштів недостатня, контролюючий орган здійснює продаж майна платника податків на публічних торгах та/або через торгівельні організації.

З метою реалізації майна, яке перебуває у податковій заставі, проводиться експертна оцінка вартості такого майна для визначення початкової ціни його продажу. Не проводиться оцінка майна, яке може бути згруповано або стандартизовано чи має курсову (поточну) біржову вартість.

Боржник має право самостійно здійснити оцінку шляхом укладення договору з оцінювачем. Якщо платник податків самостійно не здійснює оцінку протягом двох місяців з дня прийняття рішення про реалізацію майна, контролюючий орган самостійно укладає договір про проведення оцінки майна.

Якщо платник податків у будь-який момент до укладення договору купівлі-продажу його майна повністю погашає суму податкового боргу, контролюючий орган скасовує рішення про проведення його продажу та вживає заходи щодо зупинення торгів.

Відзначимо, що продаж майна, яке перебуває у податковій заставі, передбачено ст.95 Податкового кодексу України.


Про подання заяви новоствореним суб’єктом господарювання

для реєстрації платником єдиного податку


Відповідно до частини другої п.п.298.1.2 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) зареєстровані в установленому законом порядку суб’єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.

ПКУ не передбачено перенесення граничного строку подання такої заяви у разі, якщо останній день строку подання припадає на вихідний або святковий день.

Разом з тим відповідно до п.1 ст.251 Цивільного кодексу (далі – ЦК) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.

Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (п. 1 ст.252 ЦК).

Пунктом 5 ст.254 ЦК визначено, що якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.

Таким чином, якщо десятий день з дня державної реєстрації новоствореного суб’єкта господарювання припадає на вихідний або святковий день, такий суб’єкт має право подати заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, в перший робочий день, наступний за таким вихідним або святковим днем.

З цього приводу надано роз’яснення Державною фіскальною службою України в листі від 17.05.16 р. № 16966/7/99-99-13-01-02-17 «Про реєстрацію платниками єдиного податку».


Пільги мобілізованим підприємцям


За підприємцями, які призвані на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняті на військову службу за контрактом, на строк до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію, не припиняється державна реєстрація підприємницькоі? діяльності фізичних осіб – підприємців.

У разі непровадження ними підприємницької діяльності у період проведення мобілізації нарахування податків і зборів таким фізичним особам – підприємцям не здійснюється (ч. 3 ст. 39 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»).

Тимчасово мобілізовані на військову службу підприємці і самозайняті особи звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) або єдиного податку, а також єдиного соціального внеску (ЄСВ) за себе на весь період такої служби (згідно зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України Законом України від 20.05.2014 року №1275-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації»).

Мобілізовані підприємці чи самозайняті особи, що використовують у своїй господарській діяльності працю найманих працівників, які продовжують працювати за наймом під час мобілізації такого підприємця, зобов’язані уповноважити іншу особу на виплату заробітної плати або інших доходів найманим працівникам.

У такому випадку обов’язок з нарахування та утримання ПДФО і ЄСВ з таких виплат на термін військової служби підприємця несе уповноважена особа.

Обов’язок зі сплати ПДФО та ЄСВ за найманих працівників повинен здійснити демобілізований підприємець чи самозайнята особа протягом 180 календарних днів з першого дня його демобілізації без нарахування штрафних та фінансових санкцій.

Для отримання зазначених пільг демобілізований підприємець чи самозайнята особа повинен протягом 10 днів після демобілізації або після закінчення лікування (реабілітації) надати органу доходів і зборів за місцем податкової реєстрації такі документи:

- заяву про надання пільги в довільній формі;

- копію військового квитка або копію іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу під час мобілізації.


Чи включаються до доходу загальносистемника лікарняні


Фахівці ДПІ у Київському районі м. Одеси зазначили, що доходом фізичної особи – підприємця є дохід, отриманий виключно від здійснення підприємницької діяльності.

Водночас відповідно до пункту 177.6 Податкового кодексу України (ПКУ), якщо фізична особа – підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими ПКУ для платників податку – фізичних осіб.

Отже, дохід у вигляді допомоги по тимчасовій непрацездатності, який виплачується Фондом соцстраху, не включається до доходу фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування. Проте такий дохід оподатковується за загальними правилами, встановленими ПКУ для платників податків – фізичних осіб.


Коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту


ДПІ у Київському районі ГУ ДФС в Одеській області надає інформацію платникам податків щодо порядку коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту згідно зі ст. 192 Податкового кодексу України (ПКУ).

Заповнення Додатку 1 до декларації з ПДВ:

а) у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг: - постачальник має право зменшити податкові зобов'язання на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) отримувачем протягом 15-денного терміну, у податковій декларації з ПДВ того звітного (податкового) періоду, в якому його складено.

Якщо розрахунок коригування зареєстрований в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, то постачальник має право зменшити податкові зобов'язання у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому його зареєстровано в ЄРПН;

- покупець повинен зменшити податковий кредит в податковій декларації з ПДВ за податковий період, на який припадає дата складення розрахунку коригування, та зареєструвати його в ЄРПН у встановлені терміни;

б) у разі збільшення суми компенсації вартості товарів/послуг:

- постачальник повинен збільшити податкові зобов'язання в податковій декларації з ПДВ за податковий період, на який припадає дата складення розрахунку коригування;

- покупець має право збільшити податковий кредит на підставі - розрахунку коригування, зареєстрованого в ЄРПН протягом 15-денного терміну, у податковій декларації з ПДВ за той звітний (податковий) період, в якому його складено, або за будь-який наступний звітний (податковий) період, але не пізніше ніж через 365 днів з дати його складення.

Якщо розрахунок коригування зареєстрований в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, то покупець має право збільшити податковий кредит у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому його зареєстровано F ЄРПН, або будь-якого наступного звітного (податкового) періоду, але не пізніше ніж через 365 днів з дати його складення;

в) якщо розрахунок коригування не зареєстрований в ЄРПН протягом 180 календарних днів або взагалі не складений на таку операцію, то:

- у разі збільшення суми компенсації вартості товарів/послуг податковий кредит покупця не може бути збільшений, але постачальник не звільняється від обов'язку збільшення суми податкових зобов'язань за відповідний звітний (податковий) період, в якому здійснюється зміна суми компенсації вартості товарів/послуг;
- у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг податкові зобов'язання постачальника не можуть бути зменшені, але покупець зобов'язаний зменшити податковий кредит за відповідний (податковий) період, в якому здійснюється зміна суми компенсації вартості товарів/послуг.


Можливість погодинного обчислення земельного податку

при наданні в оренду приміщення на неповний робочий день


Відповідно до п.п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 та п.п. 265.1.3 п. 265.1 ст. 265 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) плата за землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.

Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

Ставки земельного податку з урахуванням п.п. 12.4.1 п. 12.4 ст. 12 ПКУ встановлюються сільськими, селищними, міськими радами в межах ставок, визначених ст. 274 ПКУ (ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)) та ст. 277 ПКУ (ставка земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено).

Згідно із ст. 274 ПКУ ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області (п. 277.1 ст. 277 ПКУ).

Отже, нормами Податкового кодексу України не передбачено ставки земельного податку за площі, що надаються в оренду на неповний робочий день (кілька годин на тиждень або день).

Таким чином, суб’єкти господарювання, які надають в оренду приміщення на неповний робочий день, обчислюють земельний податок на загальних підставах.


«Електронний кабінет платника» доопрацьовано для платників єдиного податку


Електронний сервіс «Електронний кабінет платника» доопрацьовано в частині надання змоги платникам підготувати, заповнити та надіслати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи (далі – Декларація) в електронному вигляді.

У відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) в режимі «Бланки податкової звітності» можна заповнити, завантажити та роздрукувати Декларацію, а у приватній частині (особистий кабінет) в режимі «Введення звітності» платник може підготувати та надіслати до контролюючого органу Декларацію в електронному вигляді. За результатами обробки Декларації квитанції 1 та 2 будуть розміщені в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Форма та Інструкція щодо заповнення таких декларацій затверджені наказом Мінфіну від 19.06.15 р. № 578 «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку».

 

Обновлено 06.06.2016 13:48
 

Newsflash

БЕСПЛАТНЫЙ СЕМИНАР 13 июля "ГЛАВНЫЙ БУХГАЛТЕР И БЕЗОПАСНОСТЬ БИЗНЕСА"

Завершаем  первое полугодие  2016 года уверенно.

Семинар-практикум 13 июля в г. Одесса!

ПРИГЛАШАЕМ

бухгалтеров и руководителей предприятий

принять участие в бесплатном семинаре-практикуме

Главный бухгалтер и безопасность бизнеса

Вопросы к рассмотрению:

 

п»їп»їп»ї