Ошибка
  • XML Parsing Error at 1:84. Error 9: Invalid character

З 17 травня 2016 року набрали чинності зміни до порядку нарахування та сплати єдиного соціального внеску. Неправомірно отримано податкову соціальну пільгу – штраф 100 відсотків. Право на коригування податкового кредиту при втраті статусу платника ПДВ.

27.05.2016 13:44 Карина
Печать PDF

Студент отримує другу вищу освіту за контрактом та мешкає в гуртожитку, чи має він право на включення вартості такого навчання та проживання до податкової знижки?

Відповідно до пп.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти, для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати.

Здобуття другої вищої освіти є складовою вищої освіти.

Сума коштів, сплачена платником податків за гуртожиток, не відноситься до послуг, які надаються у сфері освітньої діяльності, отже, не підпадає під дію пп.166.3.3 п.166.3 ст.166 ПКУ, тобто не може бути включена в податкову знижку.

 

 

Студент одночасно отримує вищу освіту в Україні та за кордоном, чи має він право на податкову знижку ?

Платник податків, який навчається в декількох навчальних закладах України, за умови виконання всіх умов передбачених Податковим кодексом України, має право скористатися податковою знижкою на навчання. Платники податків які навчаються за кордоном права на податкову знижку в частині витрат у вигляді суми коштів, сплачених на користь закордонних закладів освіти не мають.

Увага, для платників податків - «гаряча лінія» !

25.05.2016 року з 15:00 до 16:00 години буде проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з  начальником управління податків і зборів з юридичних осіб ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області Оруджевим Р.М. на тему: «Електронне адміністрування ПДВ».

Особливості сплати земельного податку об'єднаннями

співвласників багатоквартирних будинків

В ДПІ Київського району м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області розповіли, що відповідно до ст. 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (ст.287 ПКУ).

У багатоквартирному жилому будинку власник нежилого приміщення (його частини) сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно (ст.287 ПКУ).

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, який містить сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів (ст.14, ст.286 ПКУ).

Для обчислення суми земельного податку необхідно звернутися до територіальних органів Держгеокадастру за місцезнаходженням земельних ділянок для отримання витягів із Державного земельного кадастру про розмір нормативної грошової оцінки земельних ділянок, в яких буде визначено площі земельних ділянок, по яких право власності або користування об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків або підприємствами, установами і організаціями, що здійснюють управління такими будинками, набуто та оформлено відповідно до зак онодавства.

Юридичним особам, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації відповідних прав на такі земельні ділянки.

За продаж неповнолітнім алкогольних та тютюнових виробів – ліцензії анулюються

ДПІ Київського району м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області повідомляє, що відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження.

Підстав для анулювання ліцензій є декілька. Зокрема:

- заяви суб’єкта господарювання;

- рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання;

- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;

рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

- рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

- порушення вимог статті 15 прим.3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

Роз’яснено граничний термін подання

декларації з податку на прибуток сільгоспвиробниками

Відповідно до п.п. «б» п. 137.5 ст. 137 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) для виробників сільськогосподарської продукції встановлено річний податковий (звітний) період. Податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду (п. 137.4 ст. 137 ПКУ).

Згідно з п.п. 137.4.1 п. 137.4 ст. 137 ПКУ для виробників сільськогосподарської продукції, визначеної ст. 209 ПКУ, які можуть обрати річний податковий (звітний) період, податковий (звітний) період починається з 1 липня поточного звітного року і закінчується 30 червня наступного звітного року.

Для цілей оподаткування податком на прибуток до підприємств, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції, належать підприємства, дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 50 відсотків загальної суми доходу.

Податкова декларація за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року, подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п.п. 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

Отже, останнім днем подачі виробниками сільськогосподарської продукції річної податкової декларації з податку на прибуток за податковий (звітний) період, який починається з 1 липня поточного звітного року і закінчується 30 червня наступного звітного року є 29 серпня.

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 ПКУ).

Вартість наданих підприємством санаторних путівок

є базою нарахування єдиного внеску

Базою нарахування єдиного соціального внеску для підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та сума винагороди фізичній особі за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Визначення видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочуваних та компенсаційних виплат, при нарахуванні єдиного внеску встановлено Інструкцією зі статистики заробітної плати (затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 № 5 (далі – Інструкція № 5). Підпунктом 2.3.4 п. 2.3 розд. 2 Інструкції №5 визначено, що вартість путівок працівникам та членам їх сімей на лікування та відпочинок, екскурсії або суми компенсації видані замість путівок за рахунок коштів підприємства (крім випадків, вказаних у п. 3.2 розд. 3 Інструкції №5), входять до фонду оплати праці у складі інших заохочуваних та компенсаційних виплат.

До уваги платників ПДВ: ДФС України щодня опубліковує Реєстри заяв про повернення

суми бюджетного відшкодування на своєму офіційному веб-сайті

Відповідно до п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову та митну політику, формує та веде, зокрема, реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку (далі - Реєстр), які відповідають критеріям, визначеним п. 200.19 ст. 200 ПКУ.

Згідно із п.п. 200.7.3 п. 200.7 ст. 200 ПКУ центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову та митну політику, щоденно публікує на своєму офіційному веб-сайті Реєстри, зазначені у п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ, із зазначенням даних, вказаних у цьому пункті.

Порядок ведення Реєстрів визначено постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2016 року № 68 (далі – Порядок № 68).

Так, п. 4 Порядку № 68 визначено, що Реєстри формуються у хронологічному порядку за черговістю включення податкових декларацій або уточнюючих розрахунків, у складі яких подано заяви. Заяви автоматично включаються до відповідного Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку надходження.

Відповідно до п. 7 Порядку № 68 Державна фіскальна служба України щодня опубліковує Реєстри на своєму офіційному веб-сайті.

Реєстри складаються з двох частин та формуються за кожною заявою, поданою у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (за умови його подання). Інформація, що міститься у другій частині Реєстрів, оновлюється Державною фіскальною службою України щодня (пп. 8, 10 Порядку № 68).

Реєстри розміщено за посиланням: головна/діяльність /відшкодування ПДВ/Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (http://sta-sumy.gov.ua).

Неправомірно отримано податкову соціальну пільгу – штраф 100 відсотків

Податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати (пп. 169.2.1 п. 169.2 ст. 169 ПКУ) тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

В разі встановлення, на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку - застосування податкової соціальної пільги, територіальний орган ДФС України повідомляє роботодавця про наявність виявлених підстав для позбавлення платника податку права на податкову соціальну пільгу відповідно до норм підпунктів 169.2.1, 169.2.4 пункту 169.2 статті 169 розділу IV Кодексу, за формою затвердженою, наказом Міністерства доходів і зборів України, від 27.01.2014, № 86 "Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень".

Відповідно до пп. 169.2.4 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, якщо платник податку порушує норми п. 169.2 ст. 169 ПКУ, внаслідок чого, зокрема, податкова соціальна пільга застосовується також під час отримання інших доходів протягом будь-якого звітного податкового місяця або за кількома місцями отримання доходів, такий платник податку втрачає право на отримання податкової соціальної пільги за всіма місцями отримання доходу починаючи з місяця, в якому мало місце таке порушення, та закінчуючи місяцем, в якому право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється.

Платник податку може відновити право на застосування податкової соціальної пільги, якщо він подасть заяву про відмову від такої пільги всім роботодавцям із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення, на підставі чого кожний роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100 відсотків суми цієї недоплати за рахунок найближчої виплати доходу такому платнику податку, а у разі, коли сума виплати недостатня, - за рахунок наступних виплат.

Якщо сума недоплати та/або штрафу не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку, то такі суми включаються до річної податкової декларації такого платника податку. При цьому право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

Відповідно до статті 128 Кодексу законів про працю від 10.12.71 р. № 322-VIII встановлено обмеження щодо розміру відрахувань із заробітної плати. Так, відповідно до абз. 1 цієї статті при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, - п'ятдесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові.

При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п'ятдесят процентів заробітку.

Таким чином, при застосуванні платником податку (роботодавцем) вимог пп. 169.2.4 п. 169.2 ст. 169 Кодексу такий роботодавець має дотримуватись норм ст. 128 КЗпП.

Одиниця виміру та заокруглення показників звіту

придбання та реалізації алкоголю у роздріб

Форма звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» (далі – Звіт №1-РА) та Порядок заповнення форми звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49.

Формою Звіту №1-РА передбачено заповнення показників в тис. дал.

Пунктом 1 розділу І Порядку встановлено, що Звіт №1-РА подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі. Електронна форма Звіту №1-РА передбачає заповнення показників з точністю до шести знаків після коми.

Таким чином, показники Звіту №1-РА заповнюються в тис. дал з округленням до шести знаків після коми. Наприклад 0,5 л відображається як 0,00005 тис. дал.

Право на коригування податкового кредиту при втраті статусу платника ПДВ

Якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеного в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованого в ЄРПН (п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України).

Зауважимо, що розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в ЄРПН:

- постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

- отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику або повернення постачальником отриманої від покупця передплати, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу. При цьому постачальник товарів/послуг має право зменшити суму податкових зобов'язань за таким розрахунком коригування після його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем.

Таким чином, якщо після здійснення операції з постачання товарів/послуг покупець таких товарів/послуг втрачає статус платника податку на додану вартість, така особа втрачає право на коригування податкового кредиту, сформованого в період його реєстрації платником податку, а тому відсутні підстави для складання розрахунку коригування на такого покупця.

Вартість автомобіля, наданого багатодітній сім`ї органом місцевого самоврядування

не підлягає оподаткуванню ПДФО

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи, як сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги у вигляді адресних виплат та надання соціальних і реабілітаційних послуг відповідно до закону, житлових та інших субсидій або дотацій, компенсацій (включаючи грошові компенсації інвалідам, на дітей-інвалідів при реалізації індивідуальних програм реабілітації інвалідів, суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги інвалідам з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом, відповідно до п.п. 165.1.1 ПКУ.

Згідно з ст. 16 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Відповідно до положень статті 34 Закону № 280 до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать делеговані повноваження, зокрема щодо вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства.

Тобто, якщо органом місцевого самоврядування (сільською, селищною, міською радою) на виконання наданих їй Законом № 280 повноважень затверджується програма соціально - економічного розвитку чи цільова програма з інших питань місцевого самоврядування, в якій передбачено надання матеріальної допомоги багатодітній сім’ї для забезпечення її автомобілем за рахунок коштів місцевого бюджету, то вартість такого автомобіля не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб на підставі п.п. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

З 17 травня 2016 року набрали чинності зміни до порядку

нарахування та сплати єдиного соціального внеску

У ДПІ Київського району м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області області повідомили, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №393 «Про внесення змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Наказ №393) вищеназвану Інструкцію приведено у відповідність до норм Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, тобто з 17 травня 2016 року.

Уточнень зазнав порядок нарахування єдиного соціального внеску з урахуванням розміру мінімальної зарплати. Коли база нарахування ЄСВ менше розміру мінімальної заробітної плати, то ЄСВ розраховують із розміру мінімальної заробітної плати. Правило діє за умови перебування працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.

Зверніть увагу, що вимоги щодо нарахування ЄСВ на заробітну плату (дохід), що не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, не застосовуються до заробітної плати:

– не за основним місцем роботи (базою нарахування ЄСВ є отриманий дохід (прибуток) незалежно від його розміру);

– яка нараховується підприємствами, установами, організаціями працівникам-інвалідам, до яких застосовують розмір ЄСВ 8,41%, 5,3% або 5,5%;

– працівників, яким надано відпустки без збереження заробітної плати на період проведення АТО.

Сума винагороди за цивільно-правовим договором є базою нарахування ЄСВ

ДПІ Київського району м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області на прохання представників бізнес-спільноти краю надає роз‘яснювальну інформацію щодо окремих питань нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суми виплаченої винагороди за цивільно-правовими договорами.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску, умови та порядок нарахування і сплати, повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464).

Відповідно до п. 1 частини першої ст. 4 Закону № 2464 платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

Пунктом 1 частини першої ст. 7 Закон № 2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці», та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Частиною другою ст. 7 Закону № 2464 передбачено, що для осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами та отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована. Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону № 2464 нараховується єдиний внесок (частина друга ст. 9 Закону № 2464).

Згідно з частиною п’ятою ст. 8 Закону № 2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22 відсотки до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску.

Отже, сума винагороди, яка нараховується роботодавцем за цивільно-правовим договором є базою нарахування єдиного внеску.

Помилки, допущені у раніше поданій податковій декларації

виправляються протягом 1095 днів

Фахівці ДПІ Київського району м. Одеси роз’яснили, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинною на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Таким чином, платник податків у разі самостійного виявлення помилок у раніше поданій ним податковій декларації, з урахуванням строку давності 1095 днів, зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинною на час подання уточнюючого розрахунку.

Зазначена норма визначена п. 50.1 ст. 50 та п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу України.

Як подати декларацію акцизного податку

Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку (далі – податку) контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального (п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Слід зазначити, що особи - суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність (п.п. 212.3.1 прим.1 п. 212.3 ст. 212 ПКУ).

Згідно з абзацом четвертим п. 215.1 ст. 215 ПКУ пальне належить до підакцизних товарів.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 ПКУ).

Отже, декларація акцизного податку подається суб’єктом господарювання до контролюючого органу за місцем реєстрації такого суб’єкта господарювання платником акцизного податку. Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців.

При здійсненні такими суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пальним, вони також підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами з поданням декларації акцизного податку до контролюючих органів за місцезнаходженням пунктів продажу товарів.

 

Обновлено 27.05.2016 13:55
 

Newsflash

Первомай — Праздник весны

Первомай Праздник весны, День международной солидарности трудящихся .

Этот праздник  берет свое начало в  Америке, в 19 веке. В этот день 1886 года в Чикаго американские рабочие вышли с протестами на улицы, требуя ввести восьмичасовый рабочий день. Забастовка  и   митинг переросли  в кровопролитные стычки с полицией.

В июле 1889 в память о погибших, Парижский конгресс ІІ Интернационала объявил 1 мая Днем солидарности рабочих всего мира.г.,

Однако Майские праздники имеют еще более древнюю историю.

 

п»їп»їп»ї